Dostawa

0. Czy sytuacja wywołana koronawirusem będzie miała wpływ na dostarczenie mojego zamówienia?

Absolutnie nie.

Nie boimy się koronawirusa i podobnie jak nasi dostawcy i firmy kurierskie - cały czas działamy i realizujemy zamówienia w 24h.

Opóźnione o 1 dzień roboczy mogą być tylko zamówienia wysyłane za zagranicę.

Natomiast wszystkie zamówienia realizowane na terenie Polski są wysyłane jeszcze tego samego dnia lub w max. 24h.



1. Kto dostarcza przesyłki?
Aby zapewnić szybką i wygodną realizację zamówień, na terenie całej Polski korzystamy z usług: 
kuriera DHL

kuriera DPD
Paczkomatów InPost 24/7
Poczty Polskiej.


Wysyłki zagraniczne są realizowane przez:
Niemcy DHL
Wielka Brytania Royal Mail 48
Francja Colissimo
pozostałe kraje GLS


2. Ile kosztuje dostawa?
Wszystkie zamówienia krajowe powyżej kwoty 199 zł, opłacone z góry, dostarczamy kurierem na nasz koszt!
W przypadku pozostałych zamówień, koszt dostawy zależy od wybranej metody wysyłki:

Płatność z góry:
Paczkomaty InPost – 12,99 zł
Kurier Pocztex 2.0 – 13,99 zł
Kurier DHL - 13,99 zł
Kurier DPD – 15,99 zł


Płatność za pobraniem:
Kurier DHL - 18,99 zł
Kurier Inpost - 18,99 zł
Kurier DPD – 18,99 zł

Ceny wybranych dostaw zagranicznych:
Niemcy - 24 zł
Wielka Brytania - 34 zł
Francja - 39 zł


3. Ile wynosi czas dostawy?
W zależności od wybranego sposobu wysyłki (od momentu wysłania zamówienia) deklarowany czas dostawy wynosi odpowiednio:

Kurier DPD – 1 dzień
Kurier DHL
- 1 dzień
Paczkomaty InPost – 1-2 dni
Poczta Polska – 2-3 dni

Dostawy zagraniczne, w zależności od wybranego kraju, są realizowane w czasie od 2 do 5 dni roboczych.


Nie bierzemy odpowiedzialności za czas dostawy Pocztą Polską w okresie przedświątecznym i zdecydowanie doradzamy wysyłkę kurierem DPD lub Paczkomatami Inpost.

W lipcu 2018 roku 92% paczek zostało nadanych przez nas w dniu złożenia zamówienia. 
Kurierzy DPD realizowali doręczenia w niecałe 24h, natomiast pracownicy Inpostu dostarczali paczki w niecałe 48h.

Nawet w okresie przedświątecznym, podczas ogromnego natężenia ruchu, utrzymywaliśmy nasze standardy szybkości wysyłki (24h), a nasi partnerzy stanęli na wysokości zadania i błyskawicznie dostarczali przesyłki. Poniżej czasy dostarczeń paczek za grudzień 2018.

 



4. W jakich godzinach otrzymam przesyłkę?
Kurierzy i listonosze dostarczają przesyłki w dni robocze, w godzinach 8.00-17.00, w zależności od miejsca zamieszkania.

Jeśli wiesz, że w tych godzinach nie będziesz w stanie odebrać przesyłki, proponujemy zamówić kuriera na adres miejsca pracy.

Przesyłki wysyłane za pomocą paczkomatów InPost można odbierać 24h/dobę, 7 dni w tygodniu.


5. Czy mogę śledzić przesyłkę?
Tak. Każda z firm, z której usług korzystamy, zapewnia możliwość śledzenia przesyłek na swojej stronie internetowej.

Dostawy krajowe:
Kurier DHL i DHL POP:
www.dhl.com.pl
Kurier DPD  www.dpd.com.pl
Paczkomaty InPost 24/7 www.inpost.pl
Poczta Polska www.pocztex.pl

Dostawy zagraniczne:
DHL
 www.dhl.de
Royal Mail 48 www.royalmail.com 
Colissimo
www.laposte.fr
GLS www.gls-group.eu


6. Czy BeardMan jest sklepem stacjonarnym?
Obecnie nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Wszystkie zamówienia należy składać przez nasz sklep internetowy. Możliwy jest jednak odbiór osobisty zamówienia złożonego przez sklep internetowy.


7. Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście?
Jak najbardziej. Jeśli mieszkasz we Wrocławiu, możesz odebrać przesyłkę osobiście w naszym biurze.

Biuro znajduje się przy ul. Ostrowskiego 7/169 (I piętro), niedaleko FAT-u, w pomarańczowym budynku Twins. Jesteśmy otwarci od pon. do pt., w godz. 10.00 - 17.00

Szczegółową mapę jak do nas dotrzeć znajdziesz >> TUTAJ. 

Newsletter BeardMana

Zapisz się na nasz newsletter i odbierz 10% rabatu na pierwsze zakupy! przy zamówieniu za min. 50 zł

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper Premium