Twój koszyk 0.00

Wymiana i zwrot

Wiemy, że wybór najlepszego kosmetyku czy akcesorium to niełatwa sprawa.
Dlatego jeśli masz ochotę zwrócić lub wymienić zamówiony produkt – chętnie Ci w tym pomożemy.
Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu zakupionych produktów.


1. Reklamacje

Uszkodzony produkt
Wszystkie nasze produkty są dokładnie sprawdzane przed samą wysyłką.
Dlatego jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, uszkodzenie musiało powstać w trakcie transportu.
Oczywiście w takim przypadku przysługuje Ci pełne prawo do reklamacji.

W tym celu przygotuj zdjęcie uszkodzonego produktu, zdjęcie paczki, w której został dostarczony produkt oraz protokół szkody, sporządzony w obecności kuriera.

Komplet dokumentów prześlij na adres: zamowienia@beardman.pl i zaczekaj na kontakt z naszej strony.
Wszystkim się zajmiemy.


Niewłaściwy produkt
Robimy co w naszej mocy, aby takie sytuacje nie miały miejsca.
Jednak zdajemy sobie sprawę z tego, że nie jesteśmy nieomylni.

Jeśli otrzymałeś inny produkt niż ten, który zamawiałeś, napisz do nas na adres: zamowienia@beardman.pl. W wiadomości podaj nr zamówienia oraz nazwę produktu, którego dotyczy reklamacja. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu ustalenia daty odbioru przesyłki przez naszego kuriera.


2. Zwroty
Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu, który możesz pobrać  >> TUTAJ <<


W ciągu 30 dni od dnia odebrania przesyłki wyślij formularz na adres: zamowienia@beardman.pl.

Następnie, w ciągu max. 14 dni od daty wysłania formularza, przygotuj zwracane produkty, odpowiednio je zabezpiecz, dołącz do nich wydrukowaną wersję formularza zwrotu i całość odeślij na adres:

C4 Karol Gajda
ul. Wandy Rutkiewicz 11/14
50-571 Wrocław

Zwrot kosztów zakupu otrzymasz w ciągu 14 dni od momentu odebrania przez nas przesyłki.